karcsu derék

karcsu derék

És segítenek az önsegítő könyvek

2020. november 10. - linkek1234

Azért nem olyan rosszak ezek az önsegítő könyvek, mit is köszönhetek nekik. Éppen olvastam valamelyiket, és éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan kellene eret vágnom magamon, amikor ahhoz a sorhoz értem, hogy mindig hallgassak a megérzéseimre. És akkor az a megérzésem támadt, hogy én most leteszem ezt a könyvet, és inkább keresek egy plasztikai sebészt a neten. És így tettem! Sokat olvasgattam fórumokat, más emberek blogjait, és a végén arra jutottam, hogy dr. Rusz Zoltán fogom felhívni. Ez is megérzés volt, mert most aztán tényleg a megérzéseimre fogok hallgatni, hátha bejön. Szóval megszületett a nagy döntés: elmegyek és megoperáltatom a hasamat, sebésznek pedig dr. Rusz Zoltán választom.

A bejegyzés trackback címe:

https://karcsuderek.blog.hu/api/trackback/id/tr1116269156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása