karcsu derék

karcsu derék

A nap, amikor senki sem értett meg

2020. november 03. - linkek1234

Dávid azt mondta, hogy szakít vele, ha még egyszer előadom a nagyhalált a testemről. Nem értem, hogy mit szeret bennem. Hogy tud egy ilyen nővel együtt lenni! És hogy hogyan tudja azt megoldani, hogy nappali fényben szeretkezik velem. Én inkább lekapcsolnám a villanyt, annyira szégyellem a testemet. Régebben próbáltam lefogyni, rengeteg hasizmot csináltam, meg odafigyeltem az étkezésemre is. Nagy jó alaklom lett, tényleg tökéletes, de a hasammal még mindig nem voltam tökéletes, én ennél is laposabbat akartam. Szóval a hasam úgy érzem, hogy tönkreteszi az életemet. Jó, tudom, hogy vannak ennél nagyobb problémák is, meg van, akinek rosszabb, de nekem akkor is ez a bajom. Most befejezem, mert Máté hív, hogy menjek vele fortenitezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://karcsuderek.blog.hu/api/trackback/id/tr2216269150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása